سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب دزدگیر منزل

سیستم اعلام سرقت یا سیستم اعلام سرقت یک سیستم امنیتی است که از ورود غیرمجاز به یک سازمان اطلاع می‌دهد و از آن جلوگیری می‌کند. عملکرد سیستم به گونه‌ای است که در زمان فعال بودن، با نظارت بر محیط با استفاده از سنسورهای مختلف، حرکت یا ورود غیرمجاز را تشخیص داده و در قالب یک هشدار صوتی یا تماس تلفنی به صاحب سازمان اعلام می‌کند. بانک‌ها دزدگیر ضد سرقت نصب می‌کنند که عملی بودن و قابل اطمینان بودن آن‌ها را نشان می‌دهد.

نصب سیستم دزدگیر معمولی یا غیر تلفنی

سیستم اطلاع‌رسانی عمومی سرقت: این سیستم فقط از طریق صدای بلندگو اطلاع‌رسانی می‌کند، فقط افراد اطراف سازمان متوجه زنگ صوتی می‌شوند، هیچ تماسی برقرار نمی‌شود.

مزایا: قیمت پایین

معایب: عدم اطلاع‌ رسانی به صورت تماس و پیامک

نصب تلفن محلی دستگاه ضد سرقت خانگی

نصب و راه اندازی دزدگیر این سیستم نسبت به نوع قبلی منطقی‌تر است؛ زیرا امکان برقراری تماس تلفنی را دارد و بلافاصله پس از فعال شدن سیستم از شماره گیر و تلفن ثابت برای شماره گیری در حافظه استفاده می‌شود.

مزایا: نسبتاً مقرون به صرفه است، از شماره گیر تلفن ثابت استفاده می‌کند

معایب: هنگامی که تلفن توسط دزد قطع می‌شود، سیستم غیرفعال می‌شود، عدم وجود اعلان‌های متنی

نصب دزدگیر در شماره گیر سیم کارت

نصب این نوع سیستم دزدگیر می‌تواند خیال شما را راحت کند زیرا این سیستم‌ها مجهز به شماره گیر سیم کارت هستند که بسیار کاربردی و از امنیت بالایی برخوردار است. سیستم از تلفن ثابت نیز انجام می‌شود، بنابراین در این دزدگیرها علاوه بر پیامک، دو روش مکالمه (تلفن ثابت و سیم کارت) داریم.

مزایا: امکان ارتباط از طریق سیم کارت، قابل کنترل از راه دور، امنیت بسیار بالا

معایب: قیمت بالا

نصب ساعت زنگ دار به جای سیم کارت


از نظر کارایی بهترین دزدگیر اماکن با شماره گیر سیم کارت است. دلیل این امر یکپارچگی سیستم امنیتی این دزدگیرها در صورت سرقت و امکان کنترل از راه دور با استفاده از نرم‌افزار و پیامک می‌باشد. معمولا وقتی دزدها وارد محیط می‌شوند، برق و گوشی را از بیرون قطع می‌کنند. دزدگیر سیم کارت دارای باتری پشتیبان است که باعث می‌شود در صورت قطع برق، عملکرد آن قطع نشود. اما زمانی که دزدگیر نوع دوم (هشدار با تماس گیرنده تلفن ثابت) قطع شود، سیستم اطلاع‌رسانی سرقت مذکور عملاً امکان تماس با محیط خارجی از طریق تلفن ثابت را ندارد. بنابراین هشدارهای سیم کارت در این مورد بهترین کار را دارند.

بهترین هشدارهای مکان سیم کارت

عملکرد تمامی برندهای موجود در بازار ایران تقریبا قابل قبول است؛ اما از بهترین برندهای تولید کننده دزدگیر می‌توان به دزدگیر فایروال، کلاسیک و 5 ستاره اشاره کرد. فرقی نمی‌کند دستگاه ضد سرقت چه مدل و چه مارکی باشد، نکاتی وجود دارد که در مراحل نصب نیاز به توجه دارد که مهم‌ترین آن‌ها دیده نشدن سیم کشی دستگاه ضد سرقت است.

راه حل ندیدن سیم کشی دزدگیر

بسیاری این سوال را می‌پرسند و پاسخ باید این باشد که اکنون با عینک‌های بی‌سیم، نیازی به سیم کشی نیست؛ پس نگران ظاهر کار نباشید. به علاوه، نصابان ما به طور حرفه‌ای تمیزترین و استانداردترین کار ممکن را به شما ارائه می‌دهند.