سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مدار بسته لامپی


دوربین‌های مداربسته حبابی مانند یک لامپ به نظر می‌رسند که به جای لامپ در یک پریز قرار می‌گیرند و از پریز تغذیه می‌شوند، همان برق 220 ولت. اتصال دوربین‌های لامپ به صورت بی‌سیم و وای فای است، آن‌ها می‌توانند مانند دوربین‌های مدار بسته IP یا شبکه کار کنند. روش کار دوربین لامپ اتصال از طریق تلفن همراه و استفاده از نرم افزارهای مربوطه می‌باشد. دوربین‌های مداربسته لامپی از کارت حافظه برای ذخیره تصاویر و فیلم‌ها استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها قابلیت نصب کارت حافظه micro SD تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارند. با نصب کارت حافظه 64 گیگابایتی می‌توانید تصاویر را به مدت حدود 5 تا 7 روز ذخیره کنید و در صورت نیاز آن‌ها را مشاهده و استفاده کنید. دوربین نورپردازی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه می‌باشد که اگر در وسط اتاق یا سالن نصب شود می‌تواند کل محیط را پوشش دهد این قابلیت باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود و نیازی به نصب دوربین‌های متعدد برای پوشش نقاط کور نیست. دوربین‌های مداربسته برای هر چراغ می‌توانند پوشش کامل و باکیفیت یک سالن بزرگتر را تا حدود 80 متر مربع فراهم کنند. دوربین لامپ یکی از دوربین‌های (دوربین‌های نظارتی خانگی) مناسب برای مصارف خانگی می‌باشد. بهترین و رایج‌ترین مدل دوربین فلش، دوربین فلش فول اچ دی V380 است که با کمترین قیمت در فروشگاه دوربین نسبت به رقبای خود به فروش می‌رسد.

مجموعه لامپ دوربین

وقتی به یک دوربین لامپ نگاه می‌کنید، در نگاه اول مانند یک لامپ معمولی به نظر می‌رسد. در ادامه هر یک از اجزا و تمام جزئیات دوربین لایت را شرح می‌دهیم. بر روی بدنه دوربین لامپ یک برچسب با نام کاربری و رمز عبور و یک کد QR وجود دارد که می‌توانید با گوشی خود اسکن کنید تا دوربین را با نرم‌افزار اختصاصی آن پیکربندی کنید. در وسط قسمت پایینی دوربین دوربینی قرار دارد که می‌تواند تصاویر را به صورت 360 درجه ثبت کند. در کناره لنز حفره‌های زیادی در کنار هم وجود دارد که سوراخ‌های بلندگو هستند که برای مکالمه دو طرفه و هشدار و اعلان دوربین استفاده می‌شود که می‌توان از راه دور از نرم‌افزار روی گوشی استفاده کرد. یک مکالمه دو طرفه با افراد نزدیک به واحد دوربین داشته باشید. دو سوراخ کوچک تکی روی بدنه وجود دارد که یکی سوراخ میکروفون است که وظیفه ارسال و ضبط صدای محیط را بر عهده دارد و دیگری سوراخ دکمه ریست (سوراخ نوشته شده در کنار آن) دوربین لامپ است. در کنار بدنه دوربین یک بریدگی با درگاه اختصاصی برای کارت‌های حافظه microSD قرار دارد که می‌تواند تا 64 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای دهد. اگر 64 گیگابایت رم در آن قرار دهید، می‌توانید تصاویری به ارزش 5-6 روز ضبط کنید.

ویژگی‌های دوربین مداربسته

  • تصاویر دوربین مداربسته را روی کارت حافظه micro SD بدون دستگاه DVR یا NVR ضبط کنید
  • کارت حافظه Micro SD تا 64 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند
  • ذخیره‌سازی ویدئو و صدا برای حداقل 20 روز
  • دارای بلندگو و میکروفون داخلی برای ارتباط صوتی دو طرفه
  • انتقال تصویر و صدا Full HD/1080p/2 مگاپیکسل
  • زوم دیجیتال 4 برابر
  • هر زمان که صدا یا حرکت تشخیص داده شد، هشدارها را از طریق ایمیل یا برنامه V380 دریافت کنید
  • نصب سریع و آسان در سر لامپ
  • دارای یک برنامه اندروید iOS است و نیازی به آداپتور ندارد (از شبکه مستقیم 220 ELT استفاده می‌کند)

 

مزایای دوربین‌های مدار بسته

در دسته بندی دوربین مداربسته، چندین مدل مختلف از دوربین‌های فلش مانند دوربین فلش V380، دوربین فلش سیم کارتی و… وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در اکثر مدل‌ها اشاره خواهیم کرد. اما همه مدل‌ها همه ویژگی‌ها را ندارند.